Allmänt

fredag 12 juli 2013

Hallå igen!!!

Jag har varit borta från bloggen ganska länge nu men det har varit väldigt intensivt senaste tiden så jag har fått lägga tiden på annat än att fotografera och blogga. Så blir det ibland...
I maj opererades min man då han fick en knäprotes och fyra dagar efter det blev vi fodervärd till fina Diva som är en tvåårig liten hund av rasen Volpino Italiano. Och om det inte skulle vara nog så tog min dotter studenten också! Så därav har det varit lite mycket... :)

Nu kan mannen klara sig själv och Diva är hos sin uppfödare och har i dagarna fått tre små valpar så nu kommer hon inte hem igen förrän i början på september. 
Så nu har jag hunnit fota lite igen och för er som är intresserade så kommer här lite nya bilder!

Diva


Här är min fina tös, student, hur i hela friden hände det...?


Vid en vägkant blommade vallmo och det gick ju inte att motstå så det var bara att hitta någonstans att parkera... :)



Kramis <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar