Allmänt

fredag 23 augusti 2013


Jag har varit med om en jättespännande helg!
VM i rodd arrangerades i Helsingborg och jag fick vara med att fotografera!!
Svärfar, fotograf Bertil Hagberg från Sesamphoto mfl, hade fått i uppdrag att fotografera hela vm och jag blev tillfrågad att vara med, lilla jag :) 
Tänk, VM, det var ganska stort upptäckte jag när jag väl kom dit! Människor från all världens hörn var med och tävlade. Och vilka kämpar de var! Vågorna och strömmarna ute på Öresund var ibland kraftiga så de fick kämpa ordentligt. Min uppgift blev att fota målgången vid strandkanten och det var spännande och emellanåt lite stressigt. Spännande för att det var en tävling och hektiskt blev det om det inte skiljde så mycket tid på de tävlande, om de kom i mål nästan samtidigt, för då skulle jag ju hinna fota alla...
Men det var sååå kul!

Mina bilder därifrån är just nu kvar där för att kunna köpas av de tävlande mfl men jag ska få dem snart så då lägger jag ut några på bloggen!



Kram på er <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar